Nederland slimmer maken, het verschil maken in onderwijs, dat is waar de LOI voor staat. De LOI doet dat door de persoonlijke situatie en behoeften van de individuele student centraal te stellen. Door toegankelijk en efficiënt onderwijs te bieden dat in ieders leven past. De LOI richt zich daarbij op een ieder die zich naast werk, gezin en/of een druk privéleven verder wil ontwikkelen. Toegankelijk en efficiënt onderwijs voor iedereen Ervaring en interesses lopen uiteen, de voorkeur voor een studiemethode, maar ook de tijd en mate van flexibiliteit die men heeft om te studeren, kunnen per persoon sterk verschillen. De LOI erkent deze variëteit aan wensen en behoeften en doet er alles aan om iedere cursist en student te helpen zo gericht mogelijk zijn persoonlijke doelen te bereiken.

https://loi.nl/ is een website van de Landelijke Onderwijs Informatie (LOI), een Nederlandse organisatie die zich bezighoudt met het aanbieden van afstandsonderwijs. Op deze website kunnen mensen terecht voor informatie over verschillende opleidingen en cursussen die zij online kunnen volgen. De LOI biedt een ruim aanbod aan opleidingen op verschillende niveaus, van mbo tot hbo en van vakopleidingen tot wo-bachelor- en masterprogramma's.

Op de homepage van de website worden de verschillende opleidingscategorieën weergegeven, zoals beroepsopleidingen, taalcursussen, persoonlijke ontwikkeling en IT-opleidingen. Door op een van deze categorieën te klikken, komen bezoekers terecht op een pagina waar ze meer informatie kunnen vinden over de opleidingen die in die categorie vallen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld kiezen voor een opleiding tot administratief medewerker of een cursus Engels voor beginners.

Naast informatie over de opleidingen zelf, biedt de website ook praktische informatie over het aanmelden voor een opleiding en het betalen van de studiekosten. Zo kunnen bezoekers bijvoorbeeld kiezen voor een aflossingsvrije lening of een studieschuldverzekering om de kosten te dekken. Daarnaast is er ook een pagina met antwoorden op veelgestelde vragen, zodat bezoekers snel en eenvoudig alle informatie kunnen vinden die ze nodig hebben.

Verder biedt de website ook de mogelijkheid om te leren met behulp van een persoonlijk studieadvies. Dit houdt in dat bezoekers een vragenlijst kunnen invullen waarmee ze in kaart kunnen brengen welke opleiding het beste bij hun wensen en doelen past. Vervolgens krijgen ze persoonlijk advies van een studieadviseur, die ze verder kan helpen bij het maken van een keuze.

Tot slot biedt de website ook de mogelijkheid om te leren in een online leeromgeving. Hier krijgen bezoekers toegang tot lesmaterialen, opdrachten en andere middelen die ze kunnen gebruiken om zelfstandig te leren. Daarnaast zijn er ook online leercommunities waar bezoekers met andere studenten in contact kunnen komen en samen kunnen leren.


LOI video


LOI Reviews

    Meer slecht dan goed

    De enige reden waarom ik het LOI nog kan volhouden is omdat ik een opleiding op MBO 4 niveau volg, wat voor mij persoonlijk niet heel moeilijk is.

    Maar de enige redenen waarom ik mijn ervaring met het LOI positief zou beoordelen vallen allemaal buiten de scope wat LOI doet. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van de aangeboden lessen slechter dan hoe je ze (gratis) zou vinden of voor een paar tientjes op udemy. Je betaald duizenden euro's om aan de hand van pagina's die zeggen "lees hoofdstuk 1", "maak de vragen aan het eind van hoofdstuk 1" en "lees hoofdstuk 2".

    Wat ik zelf nog het meest vervelend vond is dat LOI op zowel de studiepagina als in de OER als in de veelgestelde vragen refereert naar externe examens om bij voorbaat al uit te leggen dat je die zelf nog moet betalen naast de andere kosten. Prima denk je dan, het is goed om dat ruim van te voren te weten zodat je er financieel rekening mee kunt houden. Vervolgens lukt het LOI niet om je module met ingezonden certificaat binnen 3 weken af te sluiten, en kijk je terug op de pagina om vervolgens naar beneden te scrollen om daar te zien dat DAT ENE examen een extern examen was waar je niet voor hoefde te betalen. 400 euro uit het raam gegooid dus. LOI vind dat het je eigen schuld is omdat je niet op de examenpagina bent gaan scrollen, ondanks het feit dat er herhaaldelijk is gezegd dat externe examens extra kosten met zich meebrengen en je weer dondersgoed zelf al hoe je een extern examen moet boeken: geen reden dus om je op die pagina te bevinden. Keiharde boodschap als je een ambitieuze student bent die een inkomen onder het sociale minimum heeft (en daar uit willen komen door o.a. deze studie)

    Ik zal mijn best doen om deze studie zo snel mogelijk af te ronden zodat ik nooit meer met deze "school" te maken hoef te hebben.

    Zwakke punten
    Vermeld in de tekst. Slechte communicatie met student. Je staat er alleen voor. Alleen aan te raden als je alles zelf kan doen want je hoeft niet op het LOI te rekenen.

    Een groot drama

    Kort samengevat een groot drama.
    17 april:
    Ze hebben er 6 MAANDEN over gedaan om een Ict probleem op te lossen. Hier door kon mijn opleiding niet afgerond worden. Heb ik mijn diploma ( nog) niet gekregen. Kon ik niet verder met vervolg opleiding ivm vrijstellingen die ik nu niet kreeg en liep ik extra inkomsten mis.

    Mei eindelijk diploma gekregen.
    Ze vragen om een schikkingsvoorstel via een case manager.
    Vervolgens blijft het weer stil.

    Update 3 juli 2024
    Ze hebben nog steeds niks gedaan behalve kastje / muur beleid. Ik heb toch na 6 maanden mijn diploma gekregen die ik eigenlijk in oktober

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Service
    Oplossen problemen door hun veroorzaakt

    Abnormaal slechte service

    Ik heb net gebeld over een probleem dat al meer dan 3 maanden loopt namelijk de vrijstellingsverzoeken die ik heb aangevraagd.
    Ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd en krijg geen uitsluitsel over wanneer hier een uitspraak over komt terwijl ik legitieme documenten en opleidingen heb behaald en verstuurd. De eerste aanvraag 3 januari is blijkbaar zoek geraakt? Gezien de telefoniste pak weg 9 weken geleden nog een aanvraag heeft moeten indienen. Vorige week weer gebeld, komt er de belofte dat er contact wordt opgenomen binnen 5 werkdagen maar dit is niet het geval.
    Als kers op de taart krijg ik vandaag ook nog een of andere tokkie genaamd Ricardo aan de telefoon die mentaal niet het vermogen heeft een simpele vraag te beantwoorden en constant hetzelfde herhaalt waarna ik nogmaals de vraag stel hoe ik verder kan. Hiermee raakte hij gefrustreerd en gaf aan dat IK! een normaal gesprek moest voeren anders zou hij ophangen. Als die jongen niet weet hoe hij mensen telefonisch met klanten om moet gaan gooi hem er dan uit want dit brengt alleen maar meer frustratie op een probleem dat al maanden speelt.
    Laat ik vooropstellen dat ik nergens in het gesprek grof ben geweest echter wel de frustratie laat uiten dat hij geen antwoord geeft op mijn vragen. Ik wil verder geholpen worden, ik wil een klacht indienen zodat ik eindelijk serieus wordt genomen want 7 weken voor een procedure is wat anders dan 3.5 maand verder. Simpelweg, ja je moet wachten doet het hem dan niet. Ik heb genoeg gewacht.
    Ik begrijp dat het druk is, maar ik krijg niet eens een reactie terug en dan komt deze asociale 'Ricardo' ook nog in mijn oor ophangen omdat ik geen genoegen neem met 'ja het is druk'. Ik gaf aan dat ik voor deze gang van zaken en zijn asociale manier van benaderen een klacht wilde indienen. Ondanks dat er online ook staat dat je telefonisch een klacht kunt indienen heeft Ricardo dit niet helemaal begrepen, want hij denkt dat het normaal is de telefoon op te gooien als iemand simpel vragen stelt, dus moest ik zelf online maar opzoeken waar ik dit kon doen. Ik sta er niet voor naast onmenselijk lang te wachten op een vrijstelling ook nog beledigd te worden door een aso die niet fatsoenlijk is opgeleid als telefonisch medewerker. Belachelijke service weer van jullie kant.

    Sterke punten
    Docenten die de modules nakijken doen dit in ieder geval zeer tijdig met goede feedback voor de opleiding die ik momenteel volg.
    Dat is het enige positieve.

    Zwakke punten
    Wat betreft de klantenservice
    Slecht bereikbaar
    Slechte service

    Heel erg teleurstellend...

    Heb via het STAP-budget de leuke cursus Tuinontwerpen gedaan. Ging prima. Leuk contact met de docenten, prima snel ook. Maar dan, dan wil je je diploma ook (ik had de afrondende opdracht met een 9 afgemaakt). Maar nee, dan heb je pech en kun je blijven bellen en mailen met de klantenservice. Je wordt ook hier vriendelijk te woord gestaan. Maar er gebeurt niets. En elke keer "u hoort nu écht van ons!". Niet dus. Nooit. Helaas heeft het diploma (ALS het ooit nog komt) een hele nare negatieve bijsmaak. Ik ga echt nooit meer iets doen bij de LOi.

    Sterke punten
    Vriendelijkheid.

    Zwakke punten
    Woorden nakomen. Diploma's uitreiken. Reageren.

    LOI, nooit aan beginnen!

    In een woord: dramatisch (ik schrijf nooit reviews, maar dit moet echt stoppen!!) Ze duperen mensen.
    Zie bij zwakke punten, het enige sterke punt is in het voordeel van de LOI zelf
    Weggegooid geld, nooit aan beginnen!

    Ik wacht al maanden op antwoorden, verschillende mails gestuurd en zelfs aangegeven verdere stappen te ondernemen. 0,0 reactie. Ik kan niet verder met mijn opleiding, dat is de situatie nu. Ik ben ongeveer op de helft met de stof, maar aan het einde van de cursustermijn. Schandalig is het!

    Sterke punten
    Incasseren van de cursusgelden

    Zwakke punten
    Zeer slecht bereikbaar, geen reacties op je mails, geen reacties op officiële klachten, veel te lange tijd tussen examen/uitslagen en/of ingeleverde opdrachten, onprofessionele reacties (als je die al krijgt), onbeschoft personeel. Slechte/onduidelijke portal.

    Waardeloos

    Je krijgt een verouderd boek en een vervelende online portal, er is geen contact met een docent, vragen over de opleiding kan je telefonisch ook niet bij Loi terecht

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onrealistische leer ure, verouderde stof, geen goed contact met 'docent'

    Slechte service LOI

    Ik kan LOI ten zeerste afraden. Met het STAP-budget ben ik hier een cursus begonnen. Op de website staat ondubbelzinnig dat 80% van het 'leerpad' dient te wotden voltooid om het STAP-budget te mogen behouden. Hier heb ik mijn studieplan op aangepast. Nu blijkt dat de LOI intern een andere manier aanhoudt om de 80% voltooiing te bereken. Ik heb meerdere mails gestuurd en ze blijven vasthouden aan hun interne berekening, en willen niet de berekening volgen die zij zelf op de website omschrijven. Uiteindelijk ben ik gewezen op de bezwaarprocudure, waar je 75 euro (!) voor dient te betalen. Ik vind dit echt een zeer slechte gang van zaken, weinig flexibiliteit en bovenal slechte service!

    Zwakke punten
    Slechte service

    Waardeloos!!! niet doen!!

    Ik wacht al sinds 24 oktober 2023 op uitslag van twee examens. Het is nu 14 FEBRUARI 2024. Dit is toch niet normaal meer!! Er wordt altijd pas maanden later gereageerd op je vragen. Je wordt altijd van de een naar de ander verbonden en elke keer wordt er verteld dat je volgende week weer even moet bellen. Zwaar af te raden!!!

    Zwakke punten
    Alles

    LOI doet niet wat het beloofd!

    De LOI heeft een mooie promo voor Engelse cursus online staan hierin wijzen ze op een interactieve cursus met online opdrachten, mediatheek, gesproken opdrachten online en gesproken feedback van de docent.
    Niets hiervan is waar, ze sturen je twee boeken die jaren geleden uitgekomen zijn. Je kunt een aantal keer iets inspreken en dit doormailen. Hierop krijg je geen gesproken feedback!
    De reactietijd van de LOI zelf is erg traag, je wacht weken op een antwoord en dan is het nog een slecht nietszeggend antwoord ook.
    Trap er vooral niet in, het gaat de LOI alleen om snel geld te verdienen.

    Sterke punten
    Die hebben ze helaas niet

    Zwakke punten
    Niet nakomen van afspraken
    Slechte cursus
    Geen interactieve cursus
    Nagenoeg geen respons op vragen
    Enzovoort, enzovoort...

    HBO Dataspecialist met fouten

    Inhoudelijk heb ik wel van deze studie geleerd en was het nuttig om te doen. Echter hebben de negatieve ervaringen de overhand daarom zou ik deze studie niet aanbevelen:

    * Docenten reageren traag, er staat na indienen dat ze binnen 3 dagen reageren als je dan belt naar de klanten service zeggen ze dat de docenten 5 dagen hebben en in de praktijk reageren ze na ongeveer een week.
    En als je kritisch bent duurt het soms nog langer. Dit geeft geen goede voortgang aan de studie.

    * Oefen vragen in de stof hebben foute antwoorden, dat zijn de vragen waarmee je leert. Als dit 1 of 2 vragen zijn over de studie heen denk je, een foutje moet kunnen maar bij 1 op de 15 vragen geeft dat toch echt wel een effect in het leren.
    De vraagstelling bij een van de examen vragen was ook niet correct, toen ik dit aangaf werd dit afgedaan met "kijk eerst maar of je het vak gehaald hebt". Dus als je hoge punten wilt scoren heeft dat niet echt zin.

    * Het vak "Werken met ongestructureerde data" is helemaal een drama. Voor het verkrijgen van het benodigde account ben ik 8 maanden bezig geweest (bijna wekelijks de klantenservice bellen, docenten mailen, naar het algemene adres mailen) en heb ik het vervolgend zelf opgelost met het riciso op eigen kosten. Mijn dreigmail heeft ervoor gezorgd dat ik de kosten uiteindelijk wel zou mogen declareren.
    Maar dit account heb je helemaal niet nodig voor het maken van de eindtoets dus dat was uiteindelijk een flinke tegenvaller.
    Daarnaast werd ik ook heel slecht geholpen op de inhoud, waarbij ik zelfs de vraag of ik kennis van de stof had. Maar met de presentatie van de stof kwam ik er totaal niet uit.
    Vervolgens bij het nakijken van de toets, liep mijn uitwerking digitaal vast. Hiervoor heeft het mij 4 maanden gekost om mijn cijfer te krijgen en heb ik hiervoor wekelijks aan de klantenservice mijn verhaal uitgelegd. Mijn docenten zeiden hierin niets te kunnen betekenen.

    * Na het ontvangen van het laatste cijfer werd mij verteld dat ik binnen 6 weken het diploma zou krijgen. Dit heeft na de nodige telefoontjes met de klantenservice uiteindelijk 3 maanden in beslag genomen.

    Na het afronden van het geheel ben je totaal niet blij meer dat het je gelukt is om dit diploma te halen, eerder blij dat je er niet meer naar hoeft te kijken. Het is een opleiding om je doorzettingsvermogen te trainen, er was mij ook aangegeven de de meeste mensen deze studie niet afronden.

    Geen boeken en geen reactie

    Ik had recht op de 1000 euro Stap korting. Geld is binnen. Ik krijg bericht dat ik de deeltijd hbo mag volgen.
    Vervolgens zijn de boeken uitverkocht en ik krijg nu geen reactie op niks. Ze hangen gewoon de telefoon erop. Dus wel de korting gekregen. Maar geen cursus geven.

    Zwakke punten
    Hangen gewoon de telefoon erop. Zeggen dat je door verbinden en hangen gewoon op.
    Boeken niet binnen. Geen antwoord kunnen geven.

    Drama in d afronding

    Ik weken, maanden zelfs, wacht ik op de uitslag van een opdracht. De aller laatste van vele. Wanneer deze binnen is kan ik mijn diploma aanvragen en hoef ik nooit meer iets te maken te hebben met de LOI.\\r\\nEr lijkt niemand binnen die hele organisatie die dit probleem kan oplossen. Het ligt bij de LOI al bij de klachtencommissie maar zelfs daar hoor ik niks van terug. \\r\\nWat een drama!! Ik wil er vanaf zijn!!

    Sterke punten
    Vriendelijke mensen bij de klantenservice

    Zwakke punten
    Zeer slechte communicatie vanuit de LOI

    Slechte communicatie en leraar

    Communicatie slecht, contact onmogelijk via telefoon en webite en e-mail geen antwoord. Blijkbaar meerdere leraren op een cursus die zo snel mogelijk het liefst in 1 zin antwoord op vraag willen geven of doorverwijzen naar andere docenten of klantenservice. Cursus Wordpress is exact die van NTI (alleen ander logo). Ik begrijp niet dat LOI nog reviews durft te vragen. Lees geen enkele positieve. Gaat dus gewoon ordinair om geld.
    Als je belt, wordt de telefoon niet opgenomen. Behalve na 17.00 uur. Dan krijg je het antwoordapparaat: op dit moment zijn wij gesloten. Tip aan LOI; sluit de boel voor altijd

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alle, nooit volgen.

    Volg nooit een opleid. bij LOI

    Wat een slechte opleider. Telefonisch zijn ze nooit te bereiken, op emails wordt nooit gereageerd, huiswerk verdwijnt of het duurt vier weken voordat je reactie krijg en nu examen gedaan maar na vijf weken nog geen uitslag en dat kan nog wel even duren.\\r\\nErg schlecht, volg hier nooit een opleiding

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Geven nooit reactie zijn niet te bereiken

    NOOIT BEGINNEN

    slecht, slecht, slecht en nog eens slecht. Je betaald super veel voor stress en gezeik. Afgelopen 7 maanden elke week aan de telefoon met de klantenservice gehangen en nog regelen ze niks voor je. INDERDAAD NIET EENS 1 STER WAARD

    Sociaal zekerheidsrecht

    Het is het geld niet waard. Het boek is goed en zou ik zeker apart bestellen. Maar eigenlijk staat daar alle info in die je nodig hebt. Het andere cursus materiaal is veelal verouderd en geldt niet meer voor de huidige wetgeving.

    Zwakke punten
    Verouderd materiaal, eenzijdig aanbod (vooral veel lezen)

    Kwaliteit valt vies tegen!

    Masterclass Duurzaamheid: in de beschrijving staan allerlei praktische punten waar aandacht aan wordt besteed. Echter, je moet je eerst door een enorm blok over ethiek worstelen, algemene stof zonder dat er enige link wordt gelegd met de duurzaamheid. Veel blabla over allerlei theorieën waarbij je je werkelijk afvraagt wie heeft bedacht dat deze stof op deze manier bijdraagt aan de cursus. Als ook nog eens een deel van het videomateriaal niet werkt is het helemaal klaar. De gestelde vragen aan de studiebegeleider worden nors en verongelijkt doorverwezen naar de klantenservice......

    Advies: deze cursus niet doen!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    lesstof en doelstelling/beschrijving lopen ver uiteen
    niveau is laag, veel tekst - weinig inhoud, zeker geen masterclass niveau
    geen ondersteuning vanuit de studiebegeleider, reageert gepikeerd op melding ontbreken materiaal en verwijst naar klantenservice
    lijkt op uitmelken stap-subsidie want deze is op deze cursus van toepassing

    Zeer slecht!! 1 ster is teveel

    Opleiding financieel assistent gevolgd via stap budget. Van de lesstof tot aan de examens was het gewoon slecht. Lesstof en oefenmateriaal staat vol met fouten, communicatie hierover is erg moeilijk. Examen stonden vragen die niet eens in de lesstof voorkomen. Uiteindelijk examens behaald maar loi geeft toch door aan uwv voorbijer stap budget dat opleiding met slecht resultaat is afgerond. Weer een uur in de telefonische wachtrij van loi, blijkt dat ze afgeronde modules zelf niet goed in het systeem hebben gezet. Nu maar hopen dat het ontvangen van mijn diploma wel vlot verloopt.

    Zwakke punten
    Zie review

    Niet eens 1 ster waard!

    Niet eens 1 ster waard! Bezig met mijn opleiding en in de afrondende fase. Ik heb tijdens mijn opleiding zeker 4 keer telefonisch contact op moeten nemen over foutmeldingen in het systeem (bijv. bijlagen die niet geopend konden worden, maar ook opdrachten opnieuw openzetten etc.). Op zich niet erg om even te bellen, maar dat even kun je weglaten. Van 40 minuten in de wacht naar de laatste keer ruim een uur en 15 minuten! Als je dan aangeeft wat er opgelost moet worden (simpele dingen) krijg je een snauw van een telefoniste die er blijkbaar niet zoveel zin en kennis in heeft. 3 keer doorverbonden worden, bij de 3e keer heb ik maar opgehangen. Waar kan ik mijn telefoonkosten declareren??!!! En wie kan mij nu helpen met mijn vragen ipv dat kunt u online regelen (NIET DUS!).

    Opleiding verdwenen!

    Ik startte vorig jaar aan mijn thuisstudie opleiding bij LOI. Het zou een jaar duren en door persoonlijke omstandigheden leek ik deze deadline niet te gaan halen. Ik heb mijn docent gevraagd of ik kon verlengen, waarop hij antwoorde dat het kosteloos zou worden verlengd. Een paar maanden later ontdekte ik dat ik niet meer in de portal kon. Ik heb totaal 3 keer gemaild, 2 keer gebeld (waarvan 1 keer voicemail) en uiteindelijk iemand te pakken kunnen krijgen. Hier ontdekte ik dat de opleiding was komen te vervallen. NIEMAND heeft me daarvan op de hoogte gebracht! En ook bleek wat de docent zei niet waar! Ik had kunnen verlengen, maat tegen een extra betaling en dat had ik moeten aanvragen! Ik ben enorm teleurgesteld en ben nu natuurlijk die tijd die in die studie zit kwijt. Ik vind het onacceptabel hoe met mij en waarschijnlijk ook nog andere studenten wordt omgegaan.

    Sterke punten
    De portal was op zich makkelijk te gebruiken

    Zwakke punten
    Laten opleiding verdwijnen zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, beloven dingen die niet waargemaakt worden, communicatie loopt niet en het contact met docent was nihil.

    Zeer slechte ervaring

    De LOI blinkt uit in logheid en bureaucratie. Ik wacht nu al drie maanden op mijn diploma. In eerste instantie hoorde ik überhaupt niet dat ik geslaagd was, daar heb ik zelf na een paar weken diverse keren achteraan moeten bellen en mailen. Bij het probleem rondom het versturen van mijn diploma wijst iedereen naar elkaar: de klantenservice naar het examenbureau en het examenbureau naar de ICT-afdeling). Ik ga de volgende keer wel naar een andere opleider als ik weer een cursus wil volgen.

    Sterke punten
    De snelheid van feedback door mijn docent

    Zwakke punten
    - De bereikbaarheid is superslecht (als je ze gaat bellen, trek daar dan gerust een uurtje tijd voor uit).
    - Ik wacht al drie maanden op mijn diploma.
    - Iedereen wijst naar elkaar bij problemen.
    - De cursus die ik volgde was verouderd.

    Zeer slecht!

    Boeken wat je thuis gestuurd krijgt! Komen niet overeen met de leerstof. Stel ik de docent een eenvoudige vraag, krijg wazig antwoord van haar. Stop aub ermee. Heeft heeft mij geld gekost!!!! Jullie laten je studenten gewoon in de steek!!als ik eerder dit had geweten had ik dit nooit gedaan!!!! Never!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer slecht! Nooit meer voor mij loi!

    LOI niet doen!!!

    Wat heb ik een spijt! Dit kostte mij (met de lerarentegemoedkoming er al vanaf getrokken) €8.500,- Plus eindeloos veel frustratie om: In het begin van de opleiding nutteloze modules die niks met de richting van de HBO opleiding te maken hebben. Vervolgens slecht uitgelegde opdrachten en docenten die vanaf hun bureau niet weten om welke opdrachten of lesstof het gaat aan de kant van de leerling thuis. Een wachttijd van 3 weken voor inzendopgaven, of zelfs maar een simpel antwoord van de klantenservice, is absoluut niet ongewoon. Telefonisch antwoord op zo'n simpele vraag kan ook makkelijk een uur duren. Als ze je al kunnen helpen. Het bedrijf is gewoon een grote boef dat niks geeft om opleidingen maar alleen je geld wil hebben. Behoud jezelf en leer van mijn fouten: doe dit niet maar ga gewoon naar een regulieren hogeschool.

    Sterke punten
    Verkopen.

    Zwakke punten
    Service. Opleiden.

    Modules niet beschikbaar

    Ik heb een klacht over de LOI.
    Het gaat om 2 modules aan het eind van mijn opleiding die niet geopend kunnen worden, omdat ze niet beschikbaar zijn. Iets wat ik niet begrijp, hoe kan je iets aanbieden terwijl het niet beschikbaar is. Ik ben nu aan het wachten om verder te gaan met mijn studie tot deze modules geactiveerd kunnen worden. Hiermee ben ik zeer ontevreden en wil gewoon verder met mijn studie.
    Hierover heb ik meermaals contact gehad met mijn coach, dit loopt nu zeker drie maanden, maar ik kom geen stap verder! Ook meerdere keren de klantenservice hierover gebeld, maar ook niks mee opgeschoten. Ik zou graag zien dat hier iets aan veranderd wordt!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onpersoonlijk, koud, niet behulpzaam, laten je maanden wachten

    Het wordt gewoon NIET geregeld

    Heel slecht

    Zwakke punten
    Klantenservice, zaken geregeld krijgen, communicatie tussen afdelingen, webcare met flutantwoorden waar je niets aan hebt en vervolgens weer dagen wachten, wachten, wachten enz.....


Bezoek LOI

Schrijf een review