Ik heb net gebeld over een probleem dat al meer dan 3 maanden loopt namelijk de vrijstellingsverzoeken die ik heb aangevraagd.
Ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd en krijg geen uitsluitsel over wanneer hier een uitspraak over komt terwijl ik legitieme documenten en opleidingen heb behaald en verstuurd. De eerste aanvraag 3 januari is blijkbaar zoek geraakt? Gezien de telefoniste pak weg 9 weken geleden nog een aanvraag heeft moeten indienen. Vorige week weer gebeld, komt er de belofte dat er contact wordt opgenomen binnen 5 werkdagen maar dit is niet het geval.
Als kers op de taart krijg ik vandaag ook nog een of andere tokkie genaamd Ricardo aan de telefoon die mentaal niet het vermogen heeft een simpele vraag te beantwoorden en constant hetzelfde herhaalt waarna ik nogmaals de vraag stel hoe ik verder kan. Hiermee raakte hij gefrustreerd en gaf aan dat IK! een normaal gesprek moest voeren anders zou hij ophangen. Als die jongen niet weet hoe hij mensen telefonisch met klanten om moet gaan gooi hem er dan uit want dit brengt alleen maar meer frustratie op een probleem dat al maanden speelt.
Laat ik vooropstellen dat ik nergens in het gesprek grof ben geweest echter wel de frustratie laat uiten dat hij geen antwoord geeft op mijn vragen. Ik wil verder geholpen worden, ik wil een klacht indienen zodat ik eindelijk serieus wordt genomen want 7 weken voor een procedure is wat anders dan 3.5 maand verder. Simpelweg, ja je moet wachten doet het hem dan niet. Ik heb genoeg gewacht.
Ik begrijp dat het druk is, maar ik krijg niet eens een reactie terug en dan komt deze asociale 'Ricardo' ook nog in mijn oor ophangen omdat ik geen genoegen neem met 'ja het is druk'. Ik gaf aan dat ik voor deze gang van zaken en zijn asociale manier van benaderen een klacht wilde indienen. Ondanks dat er online ook staat dat je telefonisch een klacht kunt indienen heeft Ricardo dit niet helemaal begrepen, want hij denkt dat het normaal is de telefoon op te gooien als iemand simpel vragen stelt, dus moest ik zelf online maar opzoeken waar ik dit kon doen. Ik sta er niet voor naast onmenselijk lang te wachten op een vrijstelling ook nog beledigd te worden door een aso die niet fatsoenlijk is opgeleid als telefonisch medewerker. Belachelijke service weer van jullie kant.
Sterke punten
Docenten die de modules nakijken doen dit in ieder geval zeer tijdig met goede feedback voor de opleiding die ik momenteel volg.
Dat is het enige positieve.
Zwakke punten
Wat betreft de klantenservice
Slecht bereikbaar
Slechte service