Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Niet waard.

Beste Veronika, vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik heb je feedback doorgezet naar de productverantwoordelijke afdeling. We zien juist dat we bij deze opleiding goede reviews en feedback ontvangen. Neemt niet weg dat we constant kijken waar we zaken kunnen actualiseren. Het gedeelte Nailart wordt momenteel voorzien van nieuwe methodes en technieken. Nogmaals jammer dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil je wel complimenteren met het afronden van deze studie. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Studeer in eigen tempo?

Beste Cori, omdat ik op basis van de door jou aangegeven naam geen klantgegevens terug kan vinden in mijn systeem kan ik helaas niet volledig inhoudelijk reageren. Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Wanneer je de extra uitgebreide versie van deze cursus volgt hanteren wij een gemiddelde studieduur van 18 maanden. Dit is een indicatie op basis van cursisten die deze cursus hebben afgerond en onze eigen inschatting. Natuurlijk kan iemand sneller doen over de cursus, maar ook langzamer daar wij een termijn van 3 jaar hanteren op te studeren. Kijkend naar de gemiddelde studieduur zou deze termijn lang genoeg moeten zijn. Waar mogelijk kunnen we de studieduur ook verlengen, maar dat moeten we per inschrijving bekijken. Met vriendelijke groet - Dennis Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Wens geen mail meer

Beste Erna, vervelend om te vernemen dat je alsnog e-mails vanuit ons ontvangt. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat het blokkeren van de e-mails niet goed is gegaan. Ik heb dit dan ook alsnog juist voor je in orde gemaakt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Loes - NHA Klantenservice.

Review: Misleiding

Beste Lotte, op onze website communiceren we duidelijk dat je na afronden van deze opleiding een NHA Instituutsdiploma kunt verkrijgen. Op het moment dat je een MBO-opleiding in deze richting wil gaan volgen geeft deze basisopleiding alvast mooie basiskennis. Ook dat communiceren we op onze website. Omdat je in het lesmateriaal hebt geschreven en dit dus niet opnieuw uit kunnen geven zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Fouten in lesstof

Beste. Vervelend dat je deze ervaringen hebt met ons lesmateriaal. Wij doen er alles aan om het materiaal kwalitatief hoogwaardig te laten zijn. Ik begrijp dat het zowel gaat als de cursus Excel van 10 jaar geleden als Voedingsleer. Ik weet niet of je deze recent hebt gevolgd, maar we zouden je feedback graag ontvangen. Je mag dit doorgeven middels het formulier op https://www.nha.nl/klantenservice/studie-huiswerk-en-lesmateriaal/ik-heb-een-inhoudelijke-vraag-over-mijn-opleiding. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA

Review: zeer slecht

Beste, vervelend dat je deze ervaring hebt met een van onze studies. Omdat ik geen gegevens kan terugvinden in de review, kan ik helaas niet nakijken wat de exacte situatie is. Mocht je dit wensen kun je contact opnemen via [email protected] t.a.v. Loes. Ik kijk dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Loes - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Waardeloos

Beste Auke, op basis van jouw gegevens kan ik helaas niets terugvinden in mijn systeem en zodoende inhoudelijk reageren. Ik wil je verzoeken om op https://www.nha.nl/klantenservice/studie-huiswerk-en-lesmateriaal/ik-heb-een-inhoudelijke-vraag-over-mijn-opleiding het formulier in te vullen, dan kijk ik dit graag na. Alvast bedankt! Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Maken misbruik van Stapbudget

Beste Robert, zoals ook op een andere reviewsite aangegeven: Jammer dat je dit op deze manier hebt ervaren. Je hebt inderdaad de optie om bij het aanvragen van een STAP Aanmeldbewijs direct een getuigschrift of (waar van toepassing) een examen aan te vragen. Dit zijn kosten die, in samenspraak met UWV, onder het STAP Budget mogen vallen. Omdat veel cursisten naderhand hier toch gebruik van wilden maken (en dit niet achteraf kan worden aangevraagd middels het STAP Budget) hebben we ze standaard aangevinkt. Ze zijn optioneel en kunnen eenvoudig worden uitgevinkt. Bij het daadwerkelijk aanvragen van budget kunnen wij alleen het totaalbedrag (inclusief alle opties) aangeven in het STAP Portaal. Helaas hebben wij hier verder geen aanspraak in. Dit bedrag is wel aanpasbaar naar het bedrag van jouw aanvraag. Ik snap dat dit verwarrend is, maar wij geven op onze site een duidelijk stappenplan waar we dit ook in vermelden. Omdat jij dus blijkbaar dit bedrag niet hebt aangepast hebben wij een melding vanuit UWV gekregen voor het volledige bedrag. Omdat dit dan niet overeenkomt met jouw aanmeldbewijs hebben we je hierover gecontacteerd, om ervoor te zorgen dat dit nergens problemen veroorzaakt. Jammer dat jij dit anders hebt ervaren. Ondanks deze ervaring wens ik je in ieder geval veel studieplezier toe! met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Telefonisch slecht bereikbaar

Beste Greet, vervelend dat je lang hebt moeten wachten voor je iemand telefonisch kon bereiken. Het kan op sommige momenten drukker zijn waardoor de wachttijd langer is dan wenselijk. Wij doen er uiteraard alles aan om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.

Review: 2 cursussen gekocht - SLECHT

Beste, op basis van de door jou verstrekte gegevens kan ik helaas geen gegevens achterhalen in mijn systeem. Ik kan dan ook niet inhoudelijk reageren op je review. Wanneer je je gegevens achterlaat op deze review kom ik graag met je in contact. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Geen getuigschrift afgeronde modules

Beste, vervelend dat je deze ervaring hebt met een van onze studies. Omdat ik op basis van de aangegeven gegevens geen terugkoppeling krijg in mijn systeem, kan ik helaas niet nakijken wat de exacte situatie is. Mocht je dit wensen kun je contact opnemen via [email protected] t.a.v. Dennis. Ik kijk dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Oplichters!

Beste Sjoerd, zoals ook al op een ander reviewplatform aan je beantwoord:vervelend dat je deze ervaring hebt. Als wij om wat voor reden ook het pakket niet retour hebben ontvangen kun je ons voorzien van een verzendbewijs zodat we dit natuurlijk alsnog voor je oplossen. Bericht van de deurwaarder ontvang je pas nadat we je meerdere malen hebben aangegeven dat er nog een factuur mogelijk open staat. Als je ons per e-mail voorziet van je verzendbewijs, kijken wij er graag naar. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: NHA moet nog veel verbeteren

Beste Harry, Dank je wel voor je review. Het is positief dat je de terugkoppeling vanuit de docent als positief ervaart. Het is momenteel inderdaad drukker bij onze Klantenservice. We werken er hard aan om dit beter in controle te krijgen. Via e-mail stuurt of WhatsApp zijn we momenteel beter bereikbaar! Wist je al dat je via Plaza in contact kunt komen met studiegenoten, wanneer deze er zijn? Ik wens je in ieder geval veel studieplezier! Dennis, Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Niet aan te raden

Beste Elly, op basis van je naam kan ik je gegevens niet direct terug vinden in mijn systeem. Bij Beroepsfotograaf heb je altijd huiswerkbegeleiding. Hierbij stuur je de huiswerkopgaven door naar de docent en zal deze de opgaven nakijken en terugkoppelen. Eventuele vragen kunnen met de opgaven meegestuurd worden. Mocht je hier nog vragen over hebben kun je opnieuw contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Dennis - Klantenservice NHA Opleidingen

Review: Valse reviews

Beste Fiona, Ekomi is een externe partij waar onze cursisten onafhankelijk hun beoordelingen en ervaringen met NHA achter kunnen laten. Wij hechten veel waarde aan deze feedback omdat wij met deze ervaringen onze producten en dienstverlening verder kunnen verbeteren.