Lesmateriaal komt niet overeen met de opdrachten in een hoofdstuk.
Bij problemen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, dit duurde vier maanden, waardoor ik dus ook niet verder kon met het laatste hoofdstuk en dus vier maanden achterloop. Ook ben ik al maanden bezig met wachtdn op antwoord op de aanvraag kosteloze verlenging, waar ik alleen maar loze beloftes gehoord heb en nog steeds geen ja of nee. Nu is mijn serviceduur over drie dagen verlopen en krijg ik antwoord op het probleem met het lesmateriaal wat niet eens voldoet aan een antwoord laat staan de oplossing is, lijkt net of ze niet lezen.
Dus ik kan dag zeggen tegen mijn diploma en al het geld wat ik erin gestoken heb en dit op het allerlaatste onderdeel van de opleiding, heel zuur dit .Grote oplichtersbende is het LOI
Sterke punten
Geld innen
Zwakke punten
Kastje naar de muur klantenservice
Review: Abnormaal slechte service
Welkom bij de club van 100+ gedupeerden. Ik hoop dat je hier niet teveel stress aan ondervind.
Review: Modules niet beschikbaar
Hier precies hetzelfde vorig jaar. Ik heb de opleiding nooit af kunnen maken omdat ze nooit de laatste module geactiveerd hebben. Ik hoop dat het bij jou nog goedkomt. Succes